Den fule


Det var någon som kom och knackade på min dörr natten till igår. ;) Lycka. ♥

Igår blev det inte så mycket plugg. Men jag gjorde iaf sju instuderingsfrågor och skrev ett par rader till rapporten, bättre än inget. Tog mig iväg till gymmet och sen hämtade jag ut en ny klänning, som jag hade beställt, och piffade mig inför kvällen.

Mamma och jag var alltså och åt på restaurangen där Fredrik jobbar och sen var vi på föreställningen "Den fule" på Dramatens lilla scen, en väldigt rolig pjäs, som till och med innehöll en liten "sexchock", Fredrik hade fixat biljetter. Väldigt mysig kväll, och restaurangen har ju ett öppet kök så man kunde sitta och kolla lite på honom... ;) Jag fick även möjlighet att pussa kocken innan vi gick. ♥ Jag antar att det är något inte alla matgästerna får göra...

Den fule<p>Peter Engman<br><br>  <p>Fotograf: Sören Vilks</p>
Bild lånad från: www.elverket.dramaten.se
Fotograf: Sören Vilks

Här hemma ser det nästan ut som att man har haft inbrott... ett väldigt konstigt inbrott där tjuvarna bara snott köksmöblerna, haha. Nä, Cissi och Danne var nere och lånade halva mitt hem igår. De skulle ha lite fest och behövde stolar och bord. Dock hade de stängt ut folk på balkongen igår när jag kom hem, så de kanske inte fick plats ändå...

Den kommande veckan får jag försöka koncentrera mig på varje dag för sig. Jag har ju ingen ledig dag alls och tänker jag på det för mycket så lär jag bli riktigt sur och grinig till slut. Nä usch, tänka positivt! Två veckor till Prag! Yey! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback