Tentor, instuderingsfrågor och projekt...

Hejhopp! Nu är det så kallad helg, själv har jag dock plugg så det både räcker och blir över. Ledig får man väl va när man går i pension eller något.

Gick från skolan vid 15 idag, fick ändå inget gjort. Åkte till V-by och mötte upp mamma. Vi gick till Sats tillsammans. Så skönt att äntligen komma iväg! Jag har ju inte orkat de senaste dagarna, igår somnade jag strax efter 20.00...

Tror nog jag ska spela på V75 i helgen och vinna de där 55 miljonerna som ligger i jackpotten, och sen ska jag säga upp mig från allt! Hör ni det, ALLT!

Imorrn kväll blir det teater på Dramaten, kanske oxå middag på Fredriks jobb, får se hur det blir. Vore kul iaf, att få se vart han jobbar. ;)

Nä, nu ska jag kolla klart på OTH och sen blir det fanimej nog sängen... trist...

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, jag minns på den gamla goda tiden då man pluggade varje helg. Eh...typ i våras! Haha! Nej. Hoppas du får en trevlig kväll med Freddan! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback