Super Mario

Haha! Kolla vad jag har roat mig med nu!

   

Kopplade in mitt gamla Nintendo. Fast jag sög rätt rejält, men men... ;)

Glömde förresten att säga att tentan idag gick rätt bra. Känner mig säker på att bli godkänd. Hoppas på VG men det var en stor fråga som jag inte kunde ett skit på. Ordbajsade lite och hoppas på det bästa. Det roliga(?) var att Noche och jag hade pratat om det pappret där svaret på den frågan fanns. Vi hade kommit fram till att vi hoppades att det inte skulle komma någon fråga på det, men det gjorde det.
 

Nu ska jag snart pallra mig iväg till gymmet.


Kommentarer
Postat av: Cissi

När ska du bjuda in mig & Lilo på den där "vin-" aka Shooting Ducks-kvällen som vi pratat om över ett år? ;D

2008-11-18 @ 06:48:53
Postat av: Linda

Det e bara att komma! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback