Söndag

Någon knackade på dörren kl tre inatt... det var en gubbe som undrade om jag hade några tomburkar...

Hahahaha! NÄÄÄÄ! Nu ljög jag! ;) Men knackade på dörren gjorde det. ♥

Ganska seg dag på jobbet idag. Folk ville väl inte gå ut. Jag blev rätt förvånad när jag såg att det snöade ute på lastkajen när Arla kom, trots att jag hade mina aningar på vägen till jobbet då det lixom varken snöade eller regnade, det var något slags mikroskopiskt mellanting.

Fick gå redan strax före 18. Bra men inte bra.

Tenta imorrn kl 10.00. Sen går vi in i etapp 2 i projektet! På't igen! Budget... låter inte särskilt kul...

Men! Imorrn är det en vecka kvar till Prag! Snart dags att börja fundera över vad man ska ha med sig. Tyckte jag var smart idag som köpte Glamour, för där fick man ett parfymprov. Tänkte att det skulle vara smidigt att ha med sig på resan. Men fy vad den lukta illa! Tantparfym! Dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback