Ska bättra mig

Ojoj, vad har hänt? Jag har blivit typ sämst på att uppdatera. Skyller på skolan och jobbet, man är ju konstant helt slut...

Idag hade vi marknadsföring på förmiddagen och sen blev det projektarbete. Det gick väl rätt bra idag, fick en hel del gjort. Dock är det mycket kvar.

.............................................................................................................................................................................................

Kollar på Efterlyst nu. Det har tydligen varit en väldigt rå överfallsvåldtäkt i parken nedanför skolan, hua...

..............................................................................................................................................................................................

Vid 16-tiden fick vi anse oss klara för dagen och jag kunde skynda mig iväg för att möta upp Linda och Cissi, äntligen lyckades vi hitta en lucka! Det blev hamburgare och vin! Välbehövligt och trevligt!  ♥

Saknar Fredrik. Vi sågs ju så sent som i måndags morse, men nu när man är så sönderstressad vore det så skönt att bara krypa ihop bredvid honom i soffan...

Förresten har mina stövlar pajjat, helt nednötta (är det ens ett ord?) framtill. Frågan är om det går att fixa... Annars behöver jag nya pjucks snarast... Ajaj, det ingick inte riktigt i min så kallade budget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback