Pustar ut

Hejhopp! Har precis sovit ett par timmar, trött på att va såhär trött.


Kl 11.05 lämnade vi in rapporten, nu är det bara att hoppas att lärarna fått det de ville ha så att vi inte måste göra om allt efter tisdagens feedback. Ska koppla bort det där nu tror jag, koncentrera mig på måndagens tenta kanske...


Åkte in till stan en kort sväng, men jag var så himla trött och mådde väldigt illa eftersom jag inte hade ätit, så jag åkte hem. Kollade på senaste OTH och sen gick jag som sagt och la mig.

Jag har inga rena kläder. När ska jag hinna tvätta? Måndag kväll kanske? Men ska jag gå naken fram till dess? Skulle väl kanske ha tvättat istället för att sova, men det fanns lixom inga krafter. Kanske hinner på söndag, har ingen aning om hur jag jobbar då, vet bara att jag jobbar då. Får kolla schemat imorrn.


Nu är tanken att jag ska samla krafter nog att ta mig till gymmet, för såhär kan jag ju inte ha det. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback