Måndag

Men vad kul att så många hade åsikter om mitt hår... hrm hrm... Nähä, jag får väl bestämma själv hur det ska bli då. Men kollar jag på bilder från i somras ser det ju jääävligt snyggt ut med mörkt hår.

Jag är äckligt sur och grinig ikväll. Tror vi hade totalt ungefär 20 minuter rast på hela dagen. Man glömmer bort att både äta och dricka när man sitter och skriver och diskuterar. Tiden går sjukt fort, två-tre timmar kan kännas som en halv... väldigt frustrerande.

Fick en trevlig komplimang från en kvinna på MAC nu på kvällen, då blev jag iaf lite gladare. Dock blev jag sen förföljd (och nej, det var inte inbillning...) av en konstig man på Centralen. Sen tycker jag nog att omyndiga människor borde ha målsman med sig eller ha en egen t-banevagn när de åker t-bana, man blir ju galen!

Förresten glömde jag att säga att maten (och vinet!) var jättegod på Fredriks restaurang, men det fattade ni kanske ändå, det var väl lixom nästan självklart!? ;)

Imorrn blir det tenta, sen marknadsföring, och så måste vi nog sätta oss med rapporten trots att vi hade hoppats på att kunna gå lite tidigare. Sen ska jag hem till Fredrik och pusta ut lite, ska bli skönt, och mysigt.


Nu ska jag plugga, typ halva natten...

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag tycker du är kanonsnygg i mörkt hår, så det blir jättebra :)

2008-11-10 @ 20:06:12
Postat av: Annika

Plugga halva natten var precis min tanke.. :S Ja, mörkbrunt blir nog bra, det är du fin i och så är det snyggt på vintern. Kram

2008-11-10 @ 20:47:20
Postat av: Sara

NEJ LINDA! Du vet att du kommer ångra dig om du färgar de mörkt igen du ljusade ju precis upp de.... Om du färgar dig mörk igen så får du allt ta o bestämma dig för en färg o hålla dig till de eftersom du stör dig på att utväxten o att den e en annan färg än resten av håret. Så icke Linda de blir inte mörkt igen :) Puss puss

2008-11-10 @ 21:10:01
Postat av: Linda

Jo, men jag känner mig så färglös nu... ;(

Postat av: Sara

Ja men du kommer känna dig för färgad sen istället! Som ja sa välj 1 färg i så fall o håll kvar vid den!

2008-11-10 @ 22:00:56
Postat av: Sara

Ja men du kommer känna dig för färgad sen istället! Som ja sa välj 1 färg i så fall o håll kvar vid den!

2008-11-10 @ 22:03:23
Postat av: Linda

But why? ;P

2008-11-11 @ 04:49:01
URL: http://bumblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback