Kväll

Sådär, nu har jag varit och tränat. Dock stängde gymmet en timme tidigare än jag trodde, så det blev lite stressigt, men stress är ju mitt mellannamn nuförtiden. Grymt svettig hann jag bli ändå, nemas problemas. Träffade Annika innan så vi stod och pratade en stund, nästan som speeddating, ses ju inte så ofta lixom. ;)

Nu har "inbrottstjuvarna" varit tillbaka med mina möbler igen. De var otroligt tacksamma och har lovat att ta hand om Tilda när jag är i Tjeckien, mycket bra tycker jag, då vet jag att hon har det bra.

Här är förresten klänningen jag fick hem igår. Den är lite mörkare i verkligheten. 150 spänn, jag är supernöjd! Från
Provrummet.se. De är snabba med att leverera och man betalar ingen frakt! :)


Inez dress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback