Kallt

Snöstorm ute, känns väl lite sisådär.

Igår kväll var jag över till mormor och morfar för att checka in Fredrik och mig och skriva ut boardingcards, jag har ju ingen skrivare. Blev även bjuden på middag, värsta bra, och gott! ;)

Imorse var jag bort och tvättade lite kläder som jag vill ha med mig. Lite senare gick jag och Tilda över till Cissi. Inga problem där inte, Tilda såg så himla nöjd ut när jag gick, haha! Men det känns tryggt och bra att hon trivs där.

Kom även iväg till gymmet, trots att motivationen inte var den bästa.

Har packat nästan allt, förutom sånt som jag ska använda imorron bitti. Ska försöka städa lite här oxå innan jag går och lägger mig.

"De andra", som jag skrev om, är Fredriks kompis Kennet och hans flickvän Elin. Vi bor dock inte på samma hotell som dem, men ganska nära. Det var de som skulle åka från början, sen hakade vi på. ;) Ska bli kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback