Jag är rätt så bra, typ helt fantastisk!

Fy fan vilken dag det var igår. Jag var rätt tjurig kan jag meddela. Tentan kändes helt åt helvete, fick en blackout och kunde inte komma ihåg hur man räknade bort momsen, vilket var typ en av de första sakerna vi lärde oss på hela utbildningen och som vi gjort hundratals gånger sen dess.

Kvällen blev mycket bättre. Middag och filmmys med Fredrik. Precis vad jag behövde. ♥ Fattar inte hur jag kunnat ha sån tur att jag träffade honom. Men det handlar väl kanske inte om tur, eller hur det nu var... ;)

Idag har det gått rätt så bra i skolan. Dock vet vi inte alls hur responsen kommer bli på vårt arbete, men det får va som det är så får man ändra efter feebacken nästa vecka. Imorrn ska vi in till skolan och finputsa lite, sen ska det lämnas in. Förhoppningsvis kan vi gå tidigt så att man kan börja plugga till måndagens tenta. Dum dag att ha den på, när ska jag hinna läsa lixom?

Fick veta gårdagens provresultat idag iaf. Jag blev glatt överraskad då jag trots alla idiotiska fel fått ett VG-. Detta gav mig ett slutbetyg i form av ett VG! Jag är sååå glad över det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback