I skolan

Nu är jag i skolan. Det blev ingen budget idag. Vi skriver cv och personliga brev till våra LIA-platser... Vart fan ska jag ha min LIA? Kom med förslag!? Företag med ekonomi-/löneavdelning i Stockholmsområdet tack! Och vad ska jag skriva i det personliga brevet? Jag har fastnat!

Imorrn ska jag vara i skolan 14.30 för att få feedback på projektet. Ska bli spännande, men man är en aning nervös...

Nu har det börjat talas om en kryssning med klassen inför jullovet. Jag vet inte riktigt om jag har råd faktiskt, men det hade ju varit kul. 390 kr inkl buffé på Birka Paradise, men sen tillkommer ju lite mer mat och framför allt dryck... Alla i klassen ska ändå inte med så det planeras även en middag någon kväll. Jag får väl kanske nöja mig med den.

Jaha, nähä... Gå till bussen och åka hem kanske? Tror det!

Kommentarer
Postat av: Annika

Känner du dig som att du kan tillräckligt mycket för att visa vad du går för? I så fall ett företag där du kan tänka dig att jobba på sen. Eller så väntar du med det till 3 terminen (för du går väl andra? Eller är jag helt ute och cyklar??). I så fall spelar det inte så stor roll var du hamnar. Bara du får göra nåt.. Har du några alternativ?

2008-11-17 @ 20:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback