Goodnight, sleep tight, don't let the bedbugs bite


Zzzzz, trött... Mamma och jag pratade om lampor förut, om att det är alldeles för dålig belysning i mitt hem. Jag kollade runt lite på IKEAs hemsida och hittade dessa:

NOT Golvlampa upp/ läslampa
KNUBBIG Bordslampa
NOT                                                                                         KNUBBIG

Jag är väl inget större fan av golvlampor, men en sån här skulle va rätt så bra för jag behöver en läslampa. Då jag inte känner mig särskilt färdigmöblerad här hemma så kan det ju vara bra att inte borra upp en läslampa på väggen, därför tror jag att en golvlampa med läslampa skulle funka bra, så länge iaf. Båda var väldans billiga!

Måste göra något åt mina stövlar, det är ju snart hål vid tåspetsarna! Men nu är mina pengar sluuut. Det som är kvar ska växlas till tjeckiska, vad de nu har för valuta där... Bra att man får lön när man är där.

Nu under kvällen har jag beställt två collegetröjor i ett par storlekar större än vad jag egentligen har. Vill ha något att kura ihop mig i här hemma. Stickade tröjor hade kanske varit mysigt, men funkar ju inte så bra när man har katt... Lite knasigt att jag skriver att jag beställt grejer när jag nyss nämnt att jag är pank, men det finns ju något som heter faktura... ;) Lucky me!

Appropå katter så ska jag nog göra min sällskap nu, hon ligger nämligen och sover i sängen. ;) Jag ska INTE kolla på Insider... Skulle bara börja grina. Vidriga människor det finns.

Puss å gonatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback