Gonatt

Jaha, så var det läggdags igen... Fasiken vad dagarna går fort. Jag hinner ju inte med!

Det blev inga lussebullar hos lillebror, jag är något besviken... Fick nöja mig med kaffe och tårta istället. Årets första glögg var iaf väldigt god. Kusinens söta flickvän var med för första gången, och självklart undrade alla vart min påhittade pojkvän fanns nånstans. Han var ju tvungen att jobba. Men jag visade korten från Prag som bevis! ;) Men då frågade alla om jag hade köpt den där lila jättedildon! Hahahahaha!

Det var nog tur att jag inte köpte något i sexshoppen med tanke på hur noga kvinnan i säkerhetskontrollen på Prags flygplats gick igenom min väska... Hade varit liiite pinsamt om hon hivat upp en dildo framför alla andra resenärer... Jag tror förresten att Tilda mycket väl skulle kunna få jobb på Prags flygplats, alldeles nyss stod hon och rotade ihärdigt i min necessär, precis som kvinnan på flygplatsen!

Efter fikat följde jag med mamma till kyrkogården.



Totalt nio skoldagar kvar! Skööönt! Den 17:e blir första dagen på mitt så kallade jullov! Ska bara ta mig igenom vecka 49, a k a hellweek, först...

Alla glöggsugna vänner! Skulle den 7:e eller kanske 14:e december kunna passa för en fikastund hos mig? Vore mysigt! Men jag behöver respons!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag jobbar till 17 den 7e men kan efter det..

2008-12-01 @ 17:39:28
Postat av: Linda

Som sagt... respons...

Postat av: Ida

Jag kommer gärna på fika men inte så sent på kvällen...kan båda dagarna! Kram

2008-12-03 @ 10:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback