Ett missat samtal...

Kom äntligen iväg till gymmet och körde slut på mig själv, mycket bra.

När jag var klar hade jag ett missat samtal från en viss tidning. Blev ju jätteglad, men sen när jag ringde upp så visade det sig att det inte var något särskilt, inte ännu iaf... men håll tummarna, för mina vänner är inkluderade i det som ev skulle kunna bli av! Hoppas hoppas! Tycker inte att han borde ha ringt annars faktiskt, men men...

Å när jag öppnade dörren här hemma skuttade en glad liten katt ut i rabatten. Jag fick panik, men hon var ju så glad, och förvånad, över att hon lyckats ta sig ut så hon hann inte längre, haha! Min innerdörr är ju paj, går inte att stänga helt. Hon hade alltså lyckas peta upp den och stod beredd när jag låste upp. Måste ringa fastighetsskötaren någon dag. Men när ska han kunna komma hit om jag aldrig är hemma? Gaaaahhhh!

Ska försöka va på gymmet när de öppnar imorrn, jag har inte lyckats hittills så vi får väl se hur det går... Sen blir det jobb jobb jobb...

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag håller tummarna om jag får veta vad du pratar om!! Det är taskigt att va så där hemlig ju! ;) Kram

2008-11-14 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback