And the winner is...

Tyckte inte att jag hade vunnit något på väldigt länge. Men nu var det äntligen dags igen! Jag är en av 5 000 vinnare i Colgates tävling. Vinsten består av en gratis tandundersökning. Inte världens roligaste pris kanske, men praktiskt. Måste bara se till att boka en tid snart för om jag ska få den gratis måste Colgate få en kopia på räkningen före sista januari.


Arbetsdagen gick först väldigt fort, men de två sista timmarna stod tiden stilla. Det brukar vara tvärtom, jag vet inte vad som är värst. Fick iaf veta att jag ska på julbord den 10:e, trevligt.

Nu är jag sjukt trött. Måste se till att hinna med lite skolarbete imorrn oxå, bland allt annat... På tisdag ska vi hålla videoinspelade anställningsintervjuer... Fy faaaeeen...

Längtar till jullovet. Saknar Prag. Och saknar Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback