Söndag?

Men fasiken oxå! Cissi och Ida, jag skickade faktiskt till er oxå. Skickade fan till ALLA på min telefonlista, fast iofs är det ju inte så jättemånga... men ändå... Det måste helt enkelt ha blivit något fel de gångerna jag skickade till er då.

Igår var det först skola hela långa dagen. Jag var riktigt duktig och var social på lunchen för första gången på länge. Jag och Lisa köpte mackor och gick och satte oss i solen.

På vägen hem från skolan hoppade jag av i Vällingby och mötte upp mamma och Jimmy. Egentligen var jag sjukt trött men kände att det vore bra att träffa mamma eftersom det blev lite knasigt i helgen. Nu gick vi iaf och tog en öl och sen kollade vi runt lite i butikerna.

Var om möjligt ännu tröttare när jag kom hem, men F hade sagt att vi kanske kunde ses så då prioriterar man ju det framför sömn... ;) Han slutade inte förrän 23.00, så kl 23.21 (missade såklart tåget som gick en kvart innan) tog jag t-banan och åkte mot Sätra. Var framme vid hans dörr exakt en timma senare. Vi kollade på en film, som var helt ok, sen gick vi och la oss.

Gick väl inte upp förrän runt 12.30 idag tror jag. Någon timme senare åkte vi till Skärholmen, åt mat och tittade lite i affärerna. Sen åkte vi hem och slappade framför tvn ett par timmar innan jag insåg att jag nog borde åka hem. Fast jag hade gärna stannat. Har verkligen kännts som söndag hela dagen idag, men så är det ju inte.

Imorrn ska jag till mammas jobb på studiebesök på deras ekonomiavdelning. Efter det är det jobb på Ica hela långa dagen. Sommarschemat är tydligen klart, ber till högre makter att det ser bra ut. Många lediga dagar men mycket pengar vore ju drömmen, fast det går väl kanske inte riktigt ihop... Attans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback