Uppgiven

Nä, ärligt, jag ger nog upp snart. Är ju så tråkigt att kolla själv, även om Tilda var lite småintresserad från början. Dessutom verkar det bästa från kvällens program vara Kristian Luuk, härliga citat! ;D

Börjar bli lite orolig. I vanliga fall brukar man alltid se kvällen innan att lönen kommer finnas på kontot morgonen efter. På mitt konto syns enbart studiemedlet, skumt. Vi har nämligen alltid fått lönen i förväg om 25:e legat på en helg, så den borde ju komma imorrn. Men vem vet, de kanske har ändrat. Ska förmodligen ändå till jobbet och handla imorrn så jag kan ju alltid kolla upp det då. Eftersom man ändå får csn-pengarna så är det ju ingen panik iaf.

Förresten... Gårdagens kändisspaning var Alex Schulman:

Mamma: "Linda, är inte det där han den där som bloggar?"

Jag: "Sssccchhh!!! Jo, kom nu!"

Haha! :D Gullemamma! ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag får visst lön den 26e!! Hallå? Sen när började man göra så? Otrevligt! Fast nu såg jag att jag får imorn från ena stället. Bra att jag har två jobb.. ;) Och csn. Helgen kan nog bli lyckad trots allt! :D Kram

2008-05-22 @ 22:29:41
Postat av: Ida

Jag har fått min lön och csn idag! Tjoho! Visserligen ska mycket sparas till resten av sommarn så man inte lever på svältgränsen....

2008-05-23 @ 09:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback