Svanslös

Skum dröm inatt... Drömde att min syster var hemma hos mig och att hon hade skaffat sig ett stort kattdjur, typ en panter... (ja, ni hör ju hur knäppt det låter...) Den där j-a pantern var överallt och den bet både mig och Tilda. Tilda blev t o m av med päls och skinn på sin svans på grund av pantern. Gissa om jag blev glad när jag vaknade. "Tilda, du har en svans!" Hon ba "Eeehhhh... ja...?" Haha!

Har eget arbete nu på förmiddagen. Måste sätta lite fart. Men jag har noll motivation. Kanske inte så smart av min hjärna att gå på sommarlov en månad i förväg... Faaan...

Ikväll ska jag med mamma och mormor på VIP-kväll på KappAhl, det ni! ;) Följer väl mest med som smakråd. Mamma ska iaf komma hit sen med uuurgod sallad, och så ska hon få säga sitt om bilderna.

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, själv drömde jag att jag jobbade på Hollies (i gallerian låg butiken tydligen) och så kom det in ett gäng ryssar och snodde grejer så jag följde efter och stoppade två stycken. Brottade ner dom och så där. En helt normal natt för båda oss alltså. Hahaha! Kram

2008-05-08 @ 10:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback