Söndag

Fiii faaaeeen vad kallt det är ute... Vad hände med den mysiga sommarvärmen?

Igår kom jag till jobbet, bytte om och gick in på kontoret. Såg till min stora förvåning att det stod att Erik skulle ha telefonen. Sen kom Reino, han sa hej, men inget mer. Jag skyndade mig ut till kassan innan han hann ändra sig, haha! Så Erik fick plocka varor hela dagen, och jag slapp. Yey! Fast de sista två timmarna var det sjukt segt i kassan.

När jag slutade kom Annika. Hon fick stänga min kassa, annars hade vi aldrig kommit därifrån. Vi shoppade mat och sen blev det en promenad hem eftersom bussen precis hade gått. Sen blev det middag, film och sleepover.

Idag har vi varit och kollat på den där lägenheten. Jag älskade balkongen, det är nog det jag saknar mest i min lägenhet. Hoppas att Ankan får den här nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vill ha vill ha vill ha!!!

2008-05-18 @ 14:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback