Regn

När jag till slut vaknade (ställde om klockan flera gånger och skippade den planerade morgonpromenaden... ;( ) funderade jag över om jag skulle gå eller cykla till jobbet. Gick upp och vickade persiennerna och konstaterade att det får bli buss idag. Tur att man har alternativ.

Min helg:

Fredag (är alltid ledig från skolan på fredagar, så det är oxå helg): Jobba 11-20.30

Lördag: Jobba, köra tunga burar med varor som troligtvis inte går upp på hyllorna, samt bryta ett antal naglar, lovely... 8.30-17.30

Söndag: Ledig, ska på lägenhetsvisning med Annika, 13.00 (tror jag det va). Och för er som ska på samma visning så är det ingen idé att komma, vi har redan bestämt att Annika ska ha den, så det så.

Måndag: Leeedig!!! Yey!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi, vad bra att du håller spekulanterna borta!! Den är min. Vi bestämde ju det för flera dar sen. ;) Kram

2008-05-16 @ 14:38:11
Postat av: Ida

Ska vi göra ett nytt försök på måndag? Jag är oxå 'ledig'. Jag har lite ärenden inne i stan så om du vill ta en fika är det bara att höra av dig! Kram

2008-05-16 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback