Rådgivning

"Hej!
Tycker att du kan vända dig till din vc. i första hand för att få hjälp, dom kan göra en första bedömning och hjälpa dig så du hamnar rätt med dina problem.
Detta råd gäller med bakgrund av den information jag har fått av dig. Om något av dina besvär skulle ändra karaktär måste du uppsöka läkare eller kontakta sjukvårdsrådgivningen på telefon 08-320 100."

Det får väl bli efter löning antar jag. Ängnar dagen åt självterapi istället... Fiii faaen...

Imorrn ska projektet in och jag har ingenting, jag pallar inte just nu. Finns ingen energi. Hur kunde man va så dum att man skulle gå igenom detta helt oberörd. Ja just det, prov har vi oxå imorrn... Excel... Jag missade ju en av de två eller tre lektioner vi hade, så jag vet inte, får väl gissa mig fram.

Lördagen var en pärla i min just nu regntunga vardag, detta trots folk som beter sig som ett ass... Det va iaf skönt att få vara med sina vänner, och att få känna sig lite snygg. Känna sig snygg e bra, kollar på Emelies bilder lite då och då, det hjälper mycket!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu fattar jag ingenting.....

2008-05-12 @ 13:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback