Nobody wants you

Har jobbat idag. Nödvändigt ont... Eller ont och ont... Det är väl bara det att det oftast finns en massa annat man hellre skulle göra.

"Är det ingen som vill ha dig?" sa en kund som var glad över att ha hittat en ledig kassa. "Nä" sa jag, och skrattade. Fast skrattet fastnade lite i halsen. Var ju kanske en lite dum formulering... Jaja...

Men lyssna på mitt horoskop! "... En fantastisk söndag väntar där stjärnor stänker sitt guld över kärleken." Va!? Det låter väl helt fantastiskt!? ;) Ser fram emot söndag. Hoppas bara att allt som jag har inplanerat blir av...
Men ska man lita på horoskopet så blir det väl så... Tihi!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag hoppas ditt horoskop kommer stämma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback