Några hål och lite shopping

Sådär ja. Nu har jag betalat mina räkningar och har någorlunda koll på hur mycket pengar jag har över. ;)

På något sätt hade jag försvunnit ur systemet på jobbet så alla fick lön idag utom jag. Var dock där nu på eftermiddagen och handlade så då pratade jag med en tjej där som fixade allt åt mig, och pengarna trillade in på kontot alldeles nyss, lovely!

Tidigare på dagen har jag varit i Vällingby med mamma och lillebror. Shoppade inte så mycket eftersom jag var lite osäker på lönen. Det blev iaf en ny scarf och en svart "jacka". Såg även till att mamma fick en födelsedagspresent. Hon har i flera år tjatat om att hon vill ta två hål till i ena örat, så som jag har. Så nu såg jag till att hon fick det! ;) Lite "50 års kris" kanske, men va fan! Vill hon ha det ska hon väl få det!
Fast jag fick hålla henne i handen när tjejen på salongen gjorde hålen, men sen var hon jättenöjd.

Känner mig sjukt uttråkad. Skulle vilja dricka öl eller rosé på nån trevlig uteservering, samtidigt känner jag mig lite seg och folk verkar upptagna med annat/andra... Dåligt tycker jag. Hojta om ni e lika uttråkade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback