Morgondagens planer

Blä vilken tråkig jobbdag! Helt dött i butiken och jag var tvungen att plocka varor halva dagen, eller "vara halvchef" som min kära arbetsledare kallade det, bara för att jag fick äran att bära en telefon... Haha! Nä, jag trivs bäst i kassan där jag bara behöver göra det jag är bäst på, le! Det vet ju alla att jag e as-bra på. eller hur!?

Kollade på hela "Bangkok Hilton" nu ikväll. Har ni sett den? Den har gått som tv-serie ett par ggr. I like it. När jag låg på sängen och kollade ringde
Emelie. Jag vågade knappt svara först för jag kände inte igen numret. Tror ju alltid att det är D när jag inte vet vem det är... Drömmer fortfarande mardrömmar...

Emelie och jag ska iaf ses 10.30 imorrn har vi bestämt. Det ska bli väldigt spännande, och jag hoppas innerligt att det går att få mig snygg på minst en bild... Hur va det den där Linda-posen såg ut sa ni? Ska jag köra den eller? Jag har iaf föreslagit svartvitt, något som jag tycker är väldigt vackert. Emelie fotograferade förresten Carola häromdagen, det ni! ;)

Efter fotograferingen ska jag möta upp F och sen är tanken att vi ska gå på Skansen. Så håll tummarna för vädret åt mig snälla ni.

Dagens dåliga, iofs ett I-landsproblem men ändå... mitt puder gick sönder... Faaan! Sånt får inte hända när man e pank! J-a murphys lag... Kollade upp Id's Mineral Veil som jag så gärna vill ha, 400 pix! Gaaah! Funkar inte så värst bra just nu. Ujuj vad jag klagar, finns ju gott om värre saker...

Nä, man borde väl sova snart om man ska se pigg och fräsch ut på bilderna imorrn... Moahahahahaha! ;P As if! Hoppas Emelie har lite trollkarlsgener i sig oxå...

Kommentarer
Postat av: sara

Lycka till m fotograferingen nu o ja ja tycker att du måste få in iaf ett foto m linda posen hon kan ju ställa sig på en höjd o så tar ni de snett uppifrån? he he nej då de blir säkert jätte fina fototn ska du se. Lycka till nu ska ja slita lite på jobbet! Puss puss

2008-05-04 @ 08:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback