Långsam

Oj vad man är seg på mornarna. Inte bra. Nu när det är ljusare och varmare(?) ute borde man väl skutta ur sängen utan problem, eller?

Hmmm... 11.45-12.00... Ingen som är i stan och ledig efter 12.00? Plinga eller messa i så fall!


© Emelieohlsson.se

Jag vill åka utomlands! Nuuu! Måste dock vänta till semestern i augusti. Hoppas Sara och jag hittar en bra och billig resa. I väntan på den resan hade det varit så himla skönt att bara åka iväg på en weekend eller något. Behöver inte ens vara utomlands. Landet hade ju inte varit helt fel, men pappa är ju där varenda helg. Igår saknade jag John, Elin och Carro sjukt mycket. Bara för att jag tänkte på förra sommaren. ;) Vi hade en hel del roliga dagar och kvällar då. Hoppas iaf på många picknickar ute i solen med mina Stockholmsvänner i sommar! Så det så! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback