Kurs

Igår hade vi kurs i lönesystemet AGDA hela dagen lång. Kursmaterialet kostade 400 kronor, tycker nog inte riktigt att det var värt alla dom pengarna... hade hellre shoppat nödvändiga saker för dom, typ mat kanske... det sägs ju att äta bör man annars dör man. Som tur var är det inte jag utan min kära mamma som pungat ut med pengarna. Gullemamma! Själva lönesystemet i sig verkar bra och relativt lättförståeligt, men en dag är alldeles för lite. Samtidigt är jag glad att vi inte har en dag till för det var lite segt att bara sitta och lyssna.

Efter skolan åkte jag till Skärholmen, fick sällskap av Malin och Marie från klassen. Det blev stopp i t-banan vid Sätra men till slut kom vi vidare den sista stationen. Jag mötte upp F och vi gick och handlade. Det blev sen en lugn kväll i soffan, med väldigt god mat. Kollade på "Horton" oxå, den var rolig. Jag tog sista t-banan hem så jag var hemma vid 01.30 inatt, då var jag sjukt trött.

Håller just nu fortfarande på att vakna, tar sin tid. Måste se till att få lite gjort på löneprojektet. Bara en vecka kvar nu ju. Har dock lyckats ordna så att klassen fått en datasal bokad hela fredagen oxå. Får väl åka till skolan direkt efter läkarbesöket på fredag morgon.
Bara hoppas det funkar den här gången, fortfarande samma problem. Elva(!) dagar nu! Är det normalt eller? Jag är van vid typ tre... Känns en aning surt...

Kan det inte börja regna snart så att man inte får ångest av att sitta inne...?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej vännen! Verkar som att de flesta kan på lördag.. Inte bestämt än men kan kanske bli att det blir då. Kanske runt fyra-fem. Hoppas du kan komma iaf ;)

2008-05-06 @ 10:23:48
Postat av: Annika

Äta gör man , ändå dör man. Så får jag nog resonera nu. Var tog pengarna vägen? Nu är det slut på det roliga och nu får ajg äta mig själv ur skåpen tills nästa (skämt)lön. Kram

2008-05-06 @ 13:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback