Konstigt

Asså... det här känns ju jättekonstigt. Sitta och titta på Eurovision, fast ändå inte, på en tisdag, ensam. På torsdag vill man väl kanske kika lite på Charlotte, men som sagt, jävligt trist att kolla själv.

På lördag är ju finalen. F frågade om jag ville komma och vara hundvakt med honom den dagen, men mamma har ju sin lilla födesedagskväll i efterskott då... Faaan! Hon skulle dö av besvikelse om jag dumpade henne för en kille, så nä, jag måste hem till henne.

Estlands bidrag nu... Vad fan är detta? Herregud...

Kommentarer
Postat av: Annika

Inte dumpa mamsingen!! ;) Jag fattade ingenting när folk satt o planerade schlagermiddagsmaten till tors.. Men nu förstår jag! Själv ska jag på spinning och sen har man väl fullt upp med att va störd och göra skolarbeten.. Så sorry, jag blir ingen bra schlagerpartner. Kram

2008-05-20 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback