Fotografering och Skansen

Åååhhh! Vilken underbar dag jag har haft!

Först var det fotografering på stan med Emelie. Det var sååå roligt! Hon och hennes kompis Lisa var hur gulliga som helst. ;) Först blev jag lite nervös när de föreslog att jag skulle fotas mitt inne i stan, men när Emelie väl satte igång glömde jag bort alla människor runt omkring. Den här ego-boosten kommer jag att leva på ett bra tag framöver och det ska bli så roligt att få se bilderna sen! Vet redan nu att många kommer bli superfina! Känns sååå kul! Å tack till Emelies pojkvän Pierre som lyckades lotta fram mig som vinnare! ;)
Emelie och Lisa
Emelie och Lisa, bilden tagen av mig.

Efter fotograferingen mötte jag upp F vid Slussen. Vi tog båten över till Djurgården och Skansen. Det var en hel del folk där, men inte så att det blev jobbigt. Mest folk var det som vanligt vid björnberget.
41669-96
Inte världens bästa bild, nej... men ni ser väl att det är en björn där va? :)

Det var riktigt mysigt på Skansen. Varmt och soligt och många söta djur. Dock var det en del arter som höll sig gömda. Dagens gulligaste var en killing som hoppade upp i en barnvagn. Dagens konstigaste var tjejen i stilletklackar, på Skansen lixom... Why?

Vi tog bussen till Nybroplan och gick sen bort till Friday's där vi åt lunch. Mycket gott, och trevligt. F skulle bort ikväll så vi skiljdes åt efter att vi hade ätit. Men vi ska ses redan imorrn igen, efter att jag slutat skolan.

Nu ska jag gå ut med min otroligt gnälliga kisse.
41669-98
Ungefär såhär "glad" ser hon ut just nu... ;P

Måste bara få in dagens dåliga här oxå: Åhléns City har höjt priset på toabesök med 100%(!). Det har ju tidigare kostat 5 kr att gå på toa där. Idag stod jag och försökte pilla in en femma i myntinkastet men den kom ju tillbaka hela tiden. Det visade sig att det nu kostar 10 spänn! J-a skit! As-dåligt tycker jag! :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du vågar visa nån bild här på bloggen sen!Jag vill jättegärna se bildernan iaf. Kram!

2008-05-04 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback