.........

Jag sov alldeles för länge imorse känner jag. Dagen har lixom bara flygit förbi.

Var och shoppade en sväng nu på eftermiddagen i alla fall. En ny mascara, scrubvantar och ett långt linne. Provade en jättefin klänning inne på Gina. Tyvärr var inte modellen den rätta för mig. Framifrån var den skiiitsnygg, men i profil blev jag extra bred, kändes ju inte så bra, så den fick hänga kvar i butiken.

Alla går runt typ halvnakna och njuter av värmen, själv kan jag inte sluta frysa. Verkligen ingen bra dag idag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag såg en gammal klasskompis till oss idag! En viss daniel d,om du fattar vem?! Han var sig lik faktiskt.jag stirrade som en galning! Ha ha

2008-05-25 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback