Bloggen flyttad

Nu funkar det igen, tack för det.

Världens bästa mamma blev orolig för mig och åkte ända in till stan (väldigt ovanligt för att va henne) och mötte upp mig efter skolan. Hon hade även tagit tag i saker och ringt ett viktigt samtal åt mig. Vi gick en sväng i stan och jag lyckades hitta en klänning att slösa min bonuscheck på. Är lite orolig att jag ska se samma klänning på fjortisar på stan (jag är ju ändå 26...) men den satt ju så j-a bra på mig så jag var tvungen, och den var ju typ "gratis" oxå. ;) Innan vi skiljdes åt och åkte hemåt åt vi middag oxå, väldigt gott.

Lillebror var här en stund nu på kvällen. Jag skulle tydligen bedömma hur hans kläder, som han beställde, satt. Fast han lyssnade ändå inte så mycket på mig... Men men.

Skola imorrn, 13-15.30, sen helg! Ska bli skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback