82:a

Asså, va fan!? Hur ung ser jag ut att va egentligen? ALLA tror att jag är mycket yngre än vad jag är... Vad ska jag göra? Operera in rynkor? En arbetskollega sa idag att han trodde att jag var yngre än honom, han är 85:a... haha! Illa... Men eftersom han sa att han tycker att jag är jättesöt, och att Daniel var en idiot som var otrogen, så är han förlåten. ;) Men ärligt, vad gör jag åt "ungheten"? Börja handla på KappAhl? Tatuera in mitt personnummer i pannan?

Jag är trött. De sista timmarna i kassan var rätt sega. Plus att ljudnivån ibland var så hög att jag bara hade lust att ställa mig upp och skrika så att alla skulle va tysta. Men så kan man ju inte göra. Då tror ju folk att man är galen... Usch ja. Men nu är det inget jobb på ett tag, skönt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fick det konstaterat att jag inte ser ut som en 20-25-åring av en elev i fredags! Kul att veta det....jag börjar t.o.m se "gammal" ut nu.Härligt...jag som trodde jag såg yngre än 25 iaf. Men icke! Haha!

Postat av: Linda

Ja, jag vet faktiskt inte vad som är värst... Jag vill ju lixom inte se ut som 20... men jag skulle inte heller vilja att folk tror att jag är 30. Fast antar att det är bättre att se yngre ut, för då har man ju tid på sig, eller vad man ska säga, haha. ;)

2008-06-02 @ 09:18:44
URL: http://bumblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback