30 maj

Så var ännu en arbetsdag avklarad. Bara imorrn kvar sen är denna veckan färdig. Har inte kännts som fredag idag, snarare måndag. Jag blev väldigt fundersam hela tiden när folk handlade grillmat, snacks och godis... haha...

Sovmorgon imorrn, nice!

Fick förresten sommarschemat idag. Ser väl helt ok ut, lite få timmar bara, samtidigt tycker jag att det är skönt, men man måste ju tyvärr kunna betala räkningarna oxå. Jobbar iaf aldrig mer än 2 dagar i sträck. Finns det förresten någon som kan förbarma sig över mig på midsommar? Jag är ledig, men vad ska man hitta på? Vill inte sitta själv och muppa iaf...

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag ska antagligen va med Beckis och gänget så haka på du med!! :D

2008-05-31 @ 16:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback