25:e maj

Okej jag har väl lugnat ner mig lite nu...

Kanske dags för mig att bli vuxen snart... Lära mig att inte ta allt så himla allvarligt, att inte analysera minsta lilla kommentar eller blick, eller uteblivet sms...

Hursomhelst så längtar jag tillbaka till fredag kväll-lördag förmiddag. Den tiden spenderades med 4 jättegulliga killar! ;) Oki då, tre av dem var fyrbenta, haha, men jävligt söta! Och den tvåbenta killen vill jag gärna vakna upp bredvid igen.


Jag har faktiskt bara skola på onsdag den här veckan. Dock har vi eget arbete i datasalen imorrn, men inget avancerat. Tror att jag åker in en liten stund iaf. På tisdag har jag 15 min utvecklingssamtal 11.45-12.00, det är det enda. Torsdag-nada. På fredag blir det studiebesök för mig på Svenska Bostäder, sen jobba. På lördag har jag bytt med Maria så jag jobbar 10.45-20.30 istället för 8.30-17.30, bläää! Men det var väl snällt av mig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback