.......

Usch vilken dag, heeelt utan moral.

Satt och läste igenom alla gamla blogginlägg från Umeå-perioden. Lite dumt kan man väl tycka, att plåga sig själv på det där viset. Men saker behöver bearbetas... Och jag har kommit fram till att jag mår så j-a mycket bättre nu! Så himla skönt.

Fast idag har jag mått lite konstigt i största allmänhet. Apatisk. Hade velat ha sällskap av den som jag "pusschockade" (ja, Aftonbladet och Expressen hade nog kallat det för en "pusschock", haha) igår. Han kunde bara ha legat här bredvid och hållit mig sällskap.

Nu glider en segelbåt förbi här nedanför... Jag vill oxå åka båt! Föreslog för Cissi häromdan att vi skulle bygga en flotte... men jag vette fan asså... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback