Torsdag

Blev klar med provet strax efter 14. Gick från skolan till Slussen och tog t-banan hem. Rätt segt att åka t-bana utan lurar.

Hemma åt jag lite mat och gick ut en kort sväng med Tilda. Idag var det riktigt läskigt ute... talgoxar och sånt vet ni... ;)

Tilda har för övrigt fått en friare. Han(?) satt här utanför dörren och jamade, en röd stor katt. Trevligt.

Nu på kvällen har jag varit vid S:t Eriksplan och fikat med Annika. Lyd nu mina goda råd! Konstigt att man alltid har goda råd till andra men inte till sig själv... haha.

Nä, nu är jag riktigt förkyld. Känner mig rätt däckad. Ska bli skönt att sova, men man är lite täppt så risken är väl att det inte blir så mycket sömn. Har tvättstugan imorrn oxå, kl 09.00. Måste verkligen tvätta lite iaf.


Kommentarer
Postat av: Annika

Ska göra mitt bästa för att lyda dina råd. Men inget svar och nu känner man sig lite ensam. Åååh, orka.. Vi hörs snart. Kram

2008-03-06 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback