To do list

Seg dag. Gör inte mycket annat än skuttar runt här hemma och lyssnar på Adele, sååå bra!

Hade tänkt vara snäll och låta Tilda komma ut en sväng, men vet inte om nån av oss har någon lust i det här vädret. Såg dock något om 7 grader varmt imorrn, men jag kan ha sett fel.

I veckan måste jag:

* Klippa mig, det här går inte längre!
* Sälja lite böcker, behöver pengar, som alltid.
* Skaffa gymkort, jag mår 1000 ggr bättre om jag får träna.
* Köpa present till Sara, fest på lördag, tror jag... ;)
* Borde väl plugga lite företagsekonomi oxå. Petra kan kanske hjälpa mig att ta mig i kragen, haha.

Det var väl det viktigaste, så länge. Ganska rolig vecka framför mig alltså, om man bortser från pluggandet. Men jag tycker iofs det är kul de gånger man verkligen fattar och lyckas göra rätt. Ska bara komma till ett stadie då jag alltid fattar och alltid får rätt. Tänk vad roligt det blir då! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du..jag vet inte hur det går med jobbet.Om du vill ringa så får du gärna göra det. Jag vet inte om han jobbar på tis när jag jobbar. Dock jobbar jag med honom på sön om du orkar vänta tills dess. Så gör som du vill!Han kanske tycker det är bra om du visar framfötterna och ringer själv?!

2008-03-09 @ 19:52:28
Postat av: Cissi

vi får försöka stoppa in en fika/glas vin med vår Lilo den närmsta framtiden med ;)

2008-03-10 @ 07:11:08
Postat av: Sara

yes på lördag blir de festival o drika hemma hos mig! london va grymmt kul. va en liten hotell slampa he he. nu ska ja åka o göra klart min tattuering! puss o kram

2008-03-12 @ 08:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback