Tankar

Jag gillar dans, så jag kollar självklart på "So you think you can dance" nu. Första tjejen var jobbigt pinsam... kan knappt titta när folk gör bort sig sådär, precis som på "Idol". Usch... Man får kika mellan fingrarna.

Snart bara en månad kvar till jag fyller år. Funderar på vad man ska hitta på. Är lite inne på att gå ut den kvällen, trots att det är en tisdag, men jag vet inte. Skulle gärna gå på stand up eller något och äta middag eller så. Jaja, det är ju ett tag kvar... Mina vänner får gärna protestera eller komma med förslag eller kanske hinta om att de är lediga eller upptagna just den kvällen, 29:e alltså. ;)


Kommentarer
Postat av: sara

Ja tyckte nog att Roland va mest jobbig att kolla på:) Ja vet inte hur ja jobbar den 29e men de sja nog gå bra brukar inte jobba sent på tisdagar iaf!

2008-03-25 @ 10:21:13
Postat av: Ida

Först fyller jag år! Och det är på en lör,perfekt.den 5e om du har glömt...Vi har planer på att gå ut så om du e ledig så får du gärna hänga med ut. Jag hänger gärna med ut när du fyller år... Kram

2008-03-25 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback