Söndag?

Haha. Jag får hela tiden för mig att det är söndag idag, men det är det ju inte. Skönt med korta skolveckor. Men nu skulle man behöva plugga lite. Har data-prov på torsdag...

Imorrn ska det bli spännande att se om Expert har lyckats framkalla mina bilder, hoppas hoppas!

Och i veckan tror jag att det ska komma ett paket från H&M. Om nu inte mitt paket var med i den där lastbilen som brann häromdan. Var ju tydligen en del paket som brann upp där. Ber till högre makter att det inte är så, materialistisk som jag är.

Trött nu. Fysiskt trött, men oxå trött på folk som säger saker bara för att det låter bra, saker som inte betyder något.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag finns ju här när folk är dumma! ;) Bio på tors kanske? Vill ju ses ju! Kraaam

2008-03-03 @ 21:37:52
Postat av: Annika

Hihi, hade totalt glömt bort att du inte gillar bio. Åååh, vad jag blir trött på folk som inte gillar bio! ;) Nä, skämtosido. Ska vi ta en torsdagsdate denna vecka kanske? Typ hänga bara o prata. Kram

2008-03-03 @ 21:57:27
Postat av: Annika

Hihi, hade totalt glömt bort att du inte gillar bio. Åååh, vad jag blir trött på folk som inte gillar bio! ;) Nä, skämtosido. Ska vi ta en torsdagsdate denna vecka kanske? Typ hänga bara o prata. Kram

2008-03-03 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback