Skönhetssömn

Jag somnade förut... Det jobbiga var att när jag vaknade så trodde jag att det var torsdag morgon, haha. Tur att så inte var fallet.

På fredag kommer mamma hem, tror jag att det var. Jag har rätt dålig koll. Men det var flera som pratade om fredag häromdagen, så det stämmer säkert. Hon har lovat ersättning för att jag har "hjälpt" till med ekonomin. Jag hoppas på att kunna tigga till mig en början på ett gymkort, ett busskort + lite till... får smöra ordentligt... Chilenska souvenirer är jag nog helst utan, inte min grej.

Har kikat lite i Office-boken. Det går ju nästan inte att plugga. Man behöver göra övningarna själv, men jag har inte Office 2007. Men men, jag tror det går bra ändå. Man har ju alltid möjlighet att leta sig fram lite grann. Jag är ju inte en gammal tant som tror att datorn exploderar om jag råkar trycka på fel knappar eller så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback