Logiskt ologiskt?

Ja usch ja... och inga våfflor blev det idag, mycket dåligt.

Provet imorrn kommer garanterat gå åt helvete. Jag vet att jag brukar säga så, men den här gången är det kört. För det första är jag en av få i klassen som inte läst ens företagsekonomi B innan, så jag känner mig trög och efter. För det andra så har jag inte ens öppnat böckerna i ämnet på flera veckor... Debet och kredit, logiskt ologiskt på något underligt sätt.

Måste även ringa ett antal telefonsamtal imorrn, hur jag nu ska hinna med det.

Nä, kanske ska skita i att ens försöka lära mig mer nu ikväll. Gå och lägga mig och få lite sömn innan tidig morgon låter väl som en smart plan...? Om jag kan somna, för mycket i huvudet just nu. STRESS!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till idag. Sitter själv här hemma och pluggar till min tenta som är på fredag. Är sjukt uttråkad av detta men det är den absolut sista tentan jag, förhopningsvis, gör! Jag vet ju inte hur det går på fre men jag hoppas att det blir min sista!Höres!

Postat av: Cissi

Hoppas det gått/går bra idag vännen! Håller tummarna för dig, hihi

2008-03-26 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback