Jobbat

Usch vad jag är trött. Sjukt jobbigt med prov imorse. Hade glömt glasögonen hemma så jag satt och kisade hela tiden.

Dagens lycka var iaf när vi fick tillbaka gårdagens prov, jag hade fått VG!!! Helt sjukt! Måste ha legat precis på gränsen, 80% rätt hade jag.

Skulle ta mig till jobbet på eftermiddagen, men det var kaos i t-banan. Lyckades ta mig till Alvik, sen kom mamma och mormor och räddade mig från alla ersättningsbussar och körde mig till jobbet.

Kändes väldigt konstigt att jobba på Ica igen. Verkligen inte världens roligaste jobb, men det ger ju pengar... ;)

Nu vill jag sova...

Kommentarer
Postat av: Ida

I fortsättningen kommer vi inte tro på dig när du säger att det gick dåligt på en tenta....Du har ju fått VG båda gångerna!

Postat av: Ida

Hallå, vill du inte ha lösenord till min blogg eller?! Haha!

2008-03-28 @ 17:35:13
URL: http://mrslindros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback