It's all good

De bra dagarna fortsätter. Idag har vi haft löner igen. Fick repetera lite inför provet som kommer efter påsklovet. Det var behövligt, tro mig.

När jag kom hem ringde jag till Idas jobb för att se om jag kanske kunde få extrajobb där, Ida har ju redan lämnat en lapp med mina uppgifter till cheferna. Han jag pratade med var dock inte så positiv. Det var tydligen problematiskt att kompisar jobbar på samma jobb, för om den ena ska på fest en kväll så är risken stor att den andra oxå ska det... Vet inte hur han tänkte där... men men.

I ren frustration ringde jag sen till Lotta på mitt gamla jobb (Ica). Jag ska dit på måndag och skriva papper... ;)

Sen var Cissi här och fikade. Imorrn blir det vin med henne och Lilo! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback