Internationella kvinnodagen...

idag! Glöm inte det!

Mamma är hemma nu. Hon ringde igår, men jag kunde ju inte svara, för jag skämtar inte, min röst var helt borta igår. Idag kommer det lite ljud iaf. ;) Jag låter väl som en karl, sexigt va?!

Konstiga drömmar inatt. Jag var bl a kompis med Cameron Diaz... hur nu det gick till...

Andra chansen i melodifestivalen ikväll. Alltså, ärligt talat så räcker det väl med de åtta bidrag som redan har gått till final. Det finns ju inte en enda bra låt med i kvällens startfält, knappt ens i finalens startfält... Är det inte oxå så att vi måste kvala in för att ens få vara med i Eurovision? Har svårt att se hur det ska gå till, kanske kan gå med BWO... Själv gillade jag Linda, men har svårt att se att hon skulle klara sig mot de andra länderna. Men man vet ju aldrig, det känns som att vadsomhelst kan hända när det gäller melodifestivaler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback