En bra dag

Usch vad dagarna går fort. Man kommer hem från skolan, och sen är det typ läggdags... När ska man plugga? Orka... Är så lättad över löneprovet, var ju helt övertygad att jag inte hade klarat det. Till en början hade jag uppfattningen att ungefär halva klassen hade IG, men idag fick vi veta att så inte var fallet. 19 hade VG och 4 hade IG, ingen(!) hade godkänt. Tycker synd om tjejerna som fick IG, man får tydligen inte göra omprov förrän i juni eller så, lite långt fram tycker jag.

Efter skolan idag hämtade jag ut bilderna i Vällingby. Jag fick rabatt eftersom han hade strulat till det lite för mig, tack tack! ;) Bilderna var ganska mörka men det fanns ett par stycken bra. Är lite besviken på att det knappt var någon på mig...

Hämtade även ut mitt paket från h&m, så nu har jag lite nya kläder. :)

Imorrn har vi löner på datorn, hade introt idag, det var rätt kul. Sen har vi frivillig företagsekonomi på eftermiddagen. Jag funderar på att åka hem vid lunch och prioritera vila och pluggande inför word-provet på torsdag. Tror inte det är så avancerat men jag skulle behöva kolla ett par saker, just nu är jag alldeles för trött.

Måste leka lite med Tilda nu. Vill inte ha en helvetesnatt till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback