Definitivt

Idag har jag mått lite bättre, och tur var väl det.

Det kändes som att provet ändå gick ok, att jag skulle kunna vara godkänd, men vad vet jag. Imorrn får vi tillbaka dem, vet inte om jag vill...

Kvällen blev väldigt intressant. Människor kan överraska en ordentligt ibland, och det var iaf idag en bra sak. Och tänka sig, nu vet jag hur både PD och MC låter på sina mobilsvar, tihi! ;)

Jaha, prov imorrn igen... Tror alla i klassen har programmet på cd utom jag. Jag fick läsa de gamla papprena och hålla tummarna för att det räcker. Wish me luck! Sen jobb på kvällen oxå. Hoppas det blir en bra dag.

Nu är det definitivt läggdags!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello!
Lilos indien-utställning är ju imorgon & på lördag. Tänkte åka förbi & kika.. Sugen på att följa med? Slå en pling isf så får vi tajma in en lucka då vi båda kan. Kram!

2008-03-27 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback