Bad breath

Jaaa... Nu har jag tittat på en äckligt romantisk film... Men det var en helt ok tjejfilm, som oxå innehöll mitt drömbröllop. Om jag nån gång ska gifta mig vill jag oxå göra det på en strand, eller iaf vid vatten. Tror dock inte att jag vill ha liiika många tärnor som den här tjejen hade... och inte lika fula klänningar... haha!



Fan vad det var kul att träffa Elin! Hon hade klippt håret i en jättesnygg frisyr, passar henne ypperligt! Är så kul med vår hemlis oxå... Vi busar lite med Florian... ;) vilket jag tycker är sååå roligt!

På t-banan hem hamnade jag bredvid en kille med världens äckligaste andedräkt! Jag satt och ångrade att jag lämnat mina tuggummin hemma, hade så GÄRNA bjudit honom på ett par stycken... Fan, folk borde lära sig att hålla munnen stängd och andas genom näsan!

Igår blev jag förvånad, och idag med... ;) Vet inte om det är bra eller dåligt, men men... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback