Anställd

Hellu! ;)

Vad har ni hunnit göra idag då? Själv har jag hunnit få ett jobb! Har varit och skrivit på papprena på Ica. Ska jobba fredag och lördag jämna veckor, skitbra! Sen blir det ju mer jobb i sommar såklart. Det kändes dock liiite konstigt att vara tillbaka där, men samtidigt känns det rätt tryggt. Nu slipper jag en audition på Grönan, plus deras pissiga lön. På Ica får jag drygt 20 kr mer i timmen än vad jag hade fått om jag fått jobb på Grönan.

Nu måste jag ta tag i läxan till imorrn. Ska skriva ett referat på en urtrist text om korruption, inte så lockande. Dessutom är jag sjukt trött för Tilda gick runt här och jamade tidigt imorse. Funderar på att vila lite först och sen skriva referatet. Haha, det blir säkert så att jag får sitta halva natten i slutändan... Ni vet ju hur jag är. ;)

Måste gå och köpa ett sånt där hiskeligt dyrt busskort oxå. Var bort till t-banekiosken förut men då gick ägaren precis iväg på rast, dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback