A good day

Jag börjar äntligen ta mig i kragen och var imorse otroligt duktig och gick hela vägen till Vällingby innan jag tog t-banan därifrån till skolan.

Idag har vi fortsatt med löneadministration i datasalen. Tro det eller ej, men det är riktigt kul! Slutade 12 men jobbade över ett antal minuter. Sen blev det spontanlunch med Petra på TacoBar vid Slussen.

Efter lunchen tog jag mig till Jakobsberg där jag gick till min gamla frisör. Det är svårt att klippa sig långhårig, så det känns rätt kort. Men "formen" har förbättrats avsevärt! Nu kan jag äntligen, efter nästan 3 månader, ha utsläppt hår igen! Yey!

Mamma mötte upp mig i Jakobsbergs centrum. Hon shoppade en jättesöt röd väska till mig på Gina. Åkte och köpte födelsedagspresent till morfar, sen åkte vi hit och åt middag.

Till min lycka kom det idag ett nytt avsnitt av OTH! Kollade på det så fort mamma hade åkt. ;) Nu får jag vänta en hel vecka på nästa... Fan...

Sitter just nu med världens rinnigaste hårfärg i håret. Den var väldigt konstigt, håll tummarna för ett bra resultat... Ska sova så fort jag sköljt ur färgen. Imorrn har vi bara löneadministration, sen är det helg, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback