........

Nä, det har varit lite dåligt med uppdateringen här. Anledningen är att jag har haft ett par dagar till med illamående. Och kom inte och säg att jag är sjuk osv. Jag vet vad problemet är, ska bara få kontroll över min hetsätning innan kroppen kollapsar totalt, så ordnar sig allting...

Jag har alltså stannat hemma från skolan idag och igår. Kändes trist att missa sjuornas projektredovisningar idag, men men. Tanken är ju att jag ska snabbfika med Elin på eftermiddagen, när hon mellanlandar i Stockholm. På lördag är det påskmiddag hos mormor och morfar. Måste plugga oxå, två prov nästa vecka...

Kommentarer
Postat av: Annika

Gumman! Vi måste ses o prata igenom dessa ätproblem (nu menar jag inte bara dina..). Vi kan ses o va nyttiga o så.. Kram!

2008-03-19 @ 21:26:01
Postat av: Cissi

ja det där med hetsätande verkar vara många flickors ovän.. Just nu gör jag verkligen mitt yttersta för att inte vräka i mig påskägget mamma skickat upp med posten, hmm, får väl se hur det ska gå.
Om du har tid för en kaffe el filmkväll under vårt mini-påskolov är det bara att hojta till!
puss!

2008-03-20 @ 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback