Världens snällaste

Ännu en ny dag. Men ärligt, kan det inte bli sommarväder igen nu!? Jag vill kunna ta en filt och gå ner till stranden och sola! Vad jag ska njuta i augusti när Sara och jag är utomlands! Men jag LOVAR att kommer det vara riktigt fint väder här hemma, haha, skulle inte förvåna mig iaf.

Måste ju berätta att jag faktiskt var världens snällaste i lördags. Jag hjälpte Fredrik med hans mohawk, trots att jag är väldigt emot den. Men nu ser det iaf mycket bättre ut än det gjorde innan, för håret på sidorna var alldeles för långt. Han får väl ha vilken frisyr han vill antar jag, är ju honom som person jag är intresserad av, inte hans hår...

Hm, inte så sugen på att jobba. Ovanligt va!? ;P Men det är väl bara att jobba de fyra timmarna, sen är man ju ledig i tre dar igen! Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback